Friss topikok

Egy nagy kamu Britney teljes összeomlása!

2008.01.23. 10:20 paparazzi

image
 

Előbb-utóbb kiderül, hogy mire készül Britney gőzerővel, de nagyon az az érzésem, hogy az elmeállapotának nemhogy semmi baja nincs, hanem egyenesen ő az, aki már egy jó ideje eteti és átveri az egész világot. És valószínűleg jót röhög rajta.

1.Minden nap újság címlapon tud lenni.(Mellesleg a paparazzóknak is jó, mert kész anyagot kapnak, amit jó pénzért aztán el tudnak adni.) Decemberi románca Adnan Ghalib paparazzóval is remek fogás volt. Szinte már vártuk, hogy melyik nap hova mennek, mit csinálnak. És lám-lám mindenhol volt fotós is (valószínűleg attól az ügynökségtől, ahol Ghalib dolgozik). Zseniális fogás volt a terhességi teszt vásárlásának imitálása is! Le a kalappal Brit!
 
2.Most, hogy „dobta” Ghalibot, megívott pár másik paparazzót is a lakására pezsgőzni, gondolom ők másik ügynökségnek dolgoznak…
Ghalib sem járt rosszul, máris fő műsoridőben készítettek vele interjút (gyors volt), amiért - bár tagadja – minden bizonnyal nem kevesek kapott, ráadásul gyanítható, hogy nézettségi rekordokat fog dönteni…állítólag Britney privát sms-eit is meg fogja mutatni, amelyeket neki küldött. Wow!

A PageSix internetes magazin is leközölt ma egy cikket, amely biztos forrásból állítja, hogy Britney mindig értesíti a paparazzókat 15 perccel azt megelőzően, hogy elindul valahova. Ezt Alison Silva fotós mondta el Paul Barresinek - aki a sztárok kedvelt magánnyomozója.


… és még pár érdekesség:


A január elején megjelent OK magazin címlapján szereplő képekről (amelyen Britney a két kisfiával látható) azt állították, hogy azok személyes használtra készültek, és a gonosz fotós eladta azokat a magazinnak. Hát úgy tűnik ennek a történetnek a hátterében is Brit áll. És milyen hangzatos a főcím is: Utolsó napok anyával…
britney_kids_okcover_704873913.jpg


... és ne sikkadjon el a tekintetünk a bal alsó kép felett sem: Ezen Britney terhes kishúga látható… Valamit tud ez a családJ Mindegy, csak dőljön a pénz!
Egyébként Simon Cowell, az American Idol és az angol Xfactor zsűrielnöke is hasonló véleményen van, szerinte Britney nagyon határozottan irányítja az életét, és nagyon is jól tudja, hogy mit csinál: megőrjíti a paparazzókat, ami mindkét félnek jó.

Mellesleg december közepén derült ki, hogy Britney 16 éves húga 3 hónapos terhes, azóta azonban nem jelent meg ezzel kapcsolatban semmi, sehol egy kép, egy cikk… Viszont az a sorozat, amelyben Jamie Lynn Spears főszerepet játszik a Nickelodeonon, december óta az átlagos nézettség dupláját hozza…
Azt sem tűnik fel senkinek, hogy Britney a mai napig kocsival megy mindenhova (a képek szerint), bár többször is ittas vezetésen kapták, és állítólag a jogosítványát is elvették? És semmi következménye nem volt mostanság, amikor minden sztárt leültetnek pár napra ittas vezetés miatt.

Most pedig egy ijesztő egybeesés. Mintha Britney az Everytime című régebbi videóklipjéből vette volna az ihletet a kis realiy showjához! A szöveg ebben az esetben a nem érdekes, csak a képek (lehet, hogy csak nekem van üldözési mániám, de a klipben paparazzók, idegösszeomlás szélén lévő sztár, veszekedő pár, fürdőszobába zárkózás, öngyilkossági kísérlet, mentőautó és hordágy paparazzókkal, és kisgyerek van…):

Végül, de nem utolsósorban érdemes Britney legújabb számának, a Piece of Me-nek elolvasnia a szövegét! (Nem mellesleg a youtube-on közel 12.000.000 (!)-an látták ezt az egy videóját, ami azt jelenti, hogy ez a legnézettebb videó a youtube történetében. És ezt alig 1 hónap alatt hozta össze…)

A lényeg zanzásítva:-)

17 éves korom óta én vagyok az amerikai álom megtestesítője
tök mindegy, hogy színpadra lépek-e
vagy csak elszököm a Fülöp-szigetekre
Akkor is az én seggemet teszik a magazinok címlapjára
Akarsz te is belőlem egy kis darabot?

Én vagyok a a rossz média karmája
minden napra jut egy dráma
Azt hiszed, hogy nem látom a bajt, amit okozok?
Dolgozom, és anya vagyok
De még egy gyerekkel a karomon is
nagyon sok pénzt keresek...

Én vagyok a gazdagok és híresek életvitele
Én vagyok a ‘Jézusom, mennyire szégyentelen Britney’
Én vagyok a ‘Túl kövér, túl sovány’


Én vagyok a ‘Kérsz egy darabot belőlem’ asszony
ha fel akarsz idegesiteni akkor allj be a paparazzik koze

akik kiboritanak

akik abban biznak, hogy valami orultseget csinalok es a birosagon kotok ki

Én vagyok a ‘legvalószínűbb, hogy azért lesz a tv-ben, mert elcsúszik az utcán, amikor bevásárolni megy
Szórakozol velem?
Nem csoda, hogy pánik van a showbusiness-ben
Na kérsz te is egy darabot belőlem?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paparazzi.blog.hu/api/trackback/id/tr55308325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Justin 2008.01.23. 10:33:49

Tuti így akar kiszállni az iparból, de előtte még jól megkeresi a kenyerét.

sztojanov 2008.01.23. 14:24:20

szerintem halljon meg britni

vargatom 2008.01.23. 14:30:49

Nemtom, azért a fizikai leépülése (túlsúlyos, megereszkedett arccal, ronda bőrrel) egyáltalán nem arra utal, hogy jól érezné magát...

Titi 2008.01.23. 14:39:12

Khmm. Az én youtube-omon, ez a klip kb a 100. legnézettebb csak. Az első helyhez olyan 72 millió letöltés kell...
(nem bántani akarlak, csak tisztázni)

zZz 2008.01.23. 15:24:10

sztojanov: mit halljon meg?

dupi 2008.01.23. 15:27:05

kiálts hangosan akkor, szoljanov.

crayfish 2008.01.23. 15:46:28

A WMA-gálás lebőgése is kamu volt?

Tomi 2008.01.23. 17:24:36

tényleg ezzel a fotos fickoval még egy csókolozós képet sem láttunk sehol, sőt még egy ölelkezőst sem. Tuti még mindig Kevin tologatja. Tuti kamu!

dupi 2008.01.23. 17:49:06

crayfish: az performance volt :)
süti beállítások módosítása